Subject: RE: Luba 11 Tallinna ringtee Soodevahe RBE JPT2 sidetrassi tööd
From: "Sven Veisalu" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>,Tõnis Pihlamägi <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "Transpordiameti Liiklusjuhtimiskeskus" <[email-masked]>
Date: Fri, 1 Nov 2024 09:20:54 +0200

Tere

Saadan liiklusvälise tegevuse loa lõpetamise taotluse.

Kokkuleppel võime ala koos üle vaadata kui seal on midagi, mida on vaja 
korrastada.

Taotlus manuses.

Tervitades,

Sven Veisalu

Projektijuht

Infragreen OÜ

Betooni tn 28, Lasnamäe linnaosa, Tallinn,

13816 Harju maakond

+372 5678 8877

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://infragreen.ee/> www.infragreen.ee

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, September 12, 2024 10:04 AM
To: Sven Veisalu <[email-masked]>; Tõnis Pihlamägi 
<[email-masked]>
Subject: Luba 11 Tallinna ringtee Soodevahe RBE JPT2 sidetrassi tööd

Lugupeetud Sven Veisalu,

Saadan Teile taotletud liiklusvälise tegevuse loa. Enne töödega alustamist 
informeerige tööde teostamisest piirkondlikku teehooldajat ja 
Liiklusjuhtimiskeskust (loa kõrvaltingimused nr 1 ja 7).

Loal märgitud töö teostamise lõpptähtaja lähenedes esitage Transpordiametile 
loa lisa 2 (korrastatud teemaa üleandmise akt) täidetud ja allkirjastatud 
kujul. Tööde tähtaja pikendamiseks tuleb esitada loa taotlus uuesti koos 
uute kuupäevade, aeguva loa numbri ja põhjendusega töö tähtaja pikendamise 
vajaduse kohta.

Lugupidamisega,

Tõnis Pihlamägi
korrashoiu projektijuht
korrashoiu ja liikluskorralduse üksus, põhja osakond
tel: +372 58514903
Transpordiamet |  <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Teelise 4 | 10916 Tallinn

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.